Καίτη Φίνου: "Ευχαριστώ τον κόσμο που με αγαπά"


(Συνέντευξη στη Μαίρη Κάντα)

Η Καίτη Φίνου δεν χρειάζεται περισσότερες συστάσεις. Είναι το πιο όμορφο και γλυκό κορίτσι που όλοι γνωρίσαμε, θαυμάσαμε και λατρέψαμε την δεκαετία του 1980. Είναι η ώριμη πια γυναίκα που παραδέχεται πως ζητάει συγγνώμη όταν καταλαβαίνει ότι έχει φταίξει, ευχαριστεί τον κόσμο που συνεχίζει να την αγαπάει και δίνει συμβουλές στα νέα παιδιά που θέλουν να ακολουθήσουν το δρόμο της υποκριτικής.

Λέτε συχνά "ευχαριστώ";


Απάντηση: Η λέξη "ευχαριστώ" είναι μία λέξη που υπάρχει πολύ συχνά στο τρόπο που εκφράζομαι και μιλάω...Ευχαριστώ το Θεό που μ' έχει να στέκομαι στα πόδια μου.... Ευχαριστώ την ζωή γιατί μου έδωσε τα πάντα σχεδόν χωρίς να μου τσιγκουνευτεί. Ευχαριστώ που πέρασα άσχημα τόσα χρόνια για να καταλάβω ποια είμαι, τι είμαι, γιατί ήρθα στο κόσμο, γιατί πέρασα τόσες κακουχίες.... Επίσης κάθε τόσο λέω "ευχαριστώ" σ΄όποιον μου προσφέρει έστω και ένα χαμόγελο από καρδιάς.



Ξεχωρίζετε κάποιον νέο ταλαντούχο ηθοποιό σήμερα; Και αν ναι, ποιον;

Απάντηση: Τα περισσότερα παιδιά σήμερα είναι ταλαντούχα.... Είναι πολλοί οι νέοι που έχουν να δώσουν στο θέατρο πράγματα και δεν μπορώ να πω ονόματα γιατί θα ξεχάσω κάποιον σίγουρα...Σαφώς υπάρχουν και οι εντελώς ατάλαντοι που έχουν κάποιο μέσο και βρίσκονται στο χώρο αλλά αυτούς όσο και να τους σπρώχνουν εξαφανίζονται...



Θα έχουν μέλλον στο χώρο της υποκριτικής; Τι πιστεύετε;

Απάντηση: Πιστεύω πως αν οι νέοι ηθοποιοί έχουν τύχη και ταλέντο και αξιοποιήσουν τις ευκαιρίες που τους παρουσιάζονται και βέβαια θα έχουν μέλλον.



Τι θα συμβουλεύατε τα νέα παιδιά που θέλουν να ασχοληθούν με την υποκριτική;


Απάντηση: Είναι δύσκολοι καιροί. Θα πρέπει να έχουν δεύτερη δουλειά μέχρι να πατήσουν γερά στα πόδια τους, γερό στομάχι και πολύ αγάπη για το θέατρο.



'Εχετε συνεργαστεί από πολύ μικρή ηλικία με πολλούς και αξιόλογους ηθοποιούς όπως με τον Δημήτρη Παπαμιχαήλ, τον Σταύρο Παράβα, την Μαίρη Χρονοπούλου, την Δέσποινα Στυλιανοπούλου, τον Στάθη Ψάλτη κ.α. Τι έχετε αποκομίσει από αυτές τις συνεργασίες;

Απάντηση: Στάθηκα τυχερή... Ήταν τιμή μου και τι άλλο να αποκομίσω πέρα από εμπειρία σε όλους τους τομείς που αφορούσαν το θέατρο.





Αν γυρίζατε το χρόνο πίσω, θα θέλατε να αλλάξετε κάτι στη προσωπική σας ζωή ή στην δουλειά σας;


Απάντηση: Τίποτα δεν θα άλλαζα, όχι γιατί δεν θα μπορούσα να κάνω άλλες επιλογές αλλά γιατί πιστεύω στη μοίρα, στο κάρμα, στο πεπρωμένο. Και στην δουλειά μου πάλι τα ίδια θα έκανα...



Τι νοσταλγείτε περισσότερο;


Απάντηση: Τίποτα δεν νοσταλγώ περισσότερο από την ηρεμία στη κοινωνία που υπήρχε στη δεκαετία του 1980. Και ακόμα περισσότερο νοσταλγώ την δεκαετία του 1970.



Ποια είναι η σχέση σας με τον Θεό;


Απάντηση: Πιστεύω...Τώρα πόσο και πώς δεν ξέρω...Δεν νομίζω ότι μετριέται η πίστη.





Πώς εισπράττετε την αναγνώριση από το κόσμο;


Απάντηση: Το χαίρομαι και τα τελευταία χρόνια με συγκινούν οι εκδηλώσεις αγάπης μέχρι δακρύων.



Τι σας κάνει να χαμογελάτε;


Απάντηση: Τα πάντα...Από ένα καθαρό ουρανό την ώρα που βγαίνω από το σπίτι μου μέχρι την πεταλούδα που πετάει δίπλα μου. Ακόμα και η κίνηση στους δρόμους, βλέποντας τους άλλους να βρίζουν, εγώ χαμογελώ...



Τέλος, σας φοβίζει ο χρόνος που περνά;


Απάντηση: Καθόλου...Το πάχος με φοβίζει που δυσκολεύομαι να το διώξω γιατί φέρνει πολλές αρρώστιες...





Σας ευχαριστώ πολύ.








Σχόλια