Καλή αρχή!




Καλημέρα. Καλή αρχή! Εύχομαι να πάνε όλα καλά στο νέο αυτό εγχείρημα μου. Τι είναι το "Εβδομαδιαίο Ραντεβού";   Μία δική μου προσπάθεια, ένα blog από άρθρα διαφόρου ενδιαφέροντος....Άρθρα, ιατρικά, κοινωνικά, πολιτικά...Όλα εμπεριστατωμένα, τεκμηριωμένα...
Και ποια είμαι εγώ; Ποια είναι η συντάκτρια των κειμένων και η διαχειρίστρια του blog; Αρχικά θα σας πω ελάχιστες πληροφορίες για μένα. Τις υπόλοιπες, τις αφήνω να τις ανακαλύψετε εσείς, διαβάζοντας τα κείμενα.
Το όνομα μου είναι τόσο πρωτότυπο...!! Όχι, πλάκα σας κάνω... Το αντίθετο μάλλον...Τόσο συνηθισμένο, που κι εγώ βαριέμαι να το λέω!(χιχι) Πού είχα μείνει; Α ναι, στις συστάσεις μας.Με λένε Μαίρη. Είμαι τελειόφοιτη φοιτήτρια φιλοσοφικής σχολής. Το μικρόβιο της δημοσιογραφίας το απέκτησα εντελώς ξαφνικά πριν 3 χρόνια. Εκεί που καθόμουν ήσυχα-ήσυχα στο καναπεδάκι μου παρακολουθώντας το αγαπημένο μου σίριαλ στη τηλεόραση, τσουπ....μου ήρθε η ιδέα να γράψω ένα κείμενο. Μετά ήρθε κι άλλο κείμενο, κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο...
Το αποτέλεσμα ήταν τα τελευταία 3 χρόνια να εργάζομουν ως αρθρογράφος σε εφημερίδες, ενώ το τελευταίο διάστημα κατάφερα με μεγάλη υπομονή και προσπάθεια να αποκτήσω δύο δικές μου στήλες σε μια εφημερίδα. Η μια στήλη ήταν το "Εβδομαδιαιο Ραντεβού"
Αυτά ήταν τα πρώτα στοιχεία, τόσο για μένα όσο και για το θέμα του blog.
Εύχομαι να απολαύσετε τα κείμενα του blog και να το αγαπήσετε.
Μαίρη

Σχόλια