Πώς σας φάνηκε η πρεμιέρα της Patty;

Πριν από λίγες ώρες οι περισσότεροι είδαμε την πρεμιέρα της νέας καθημερινής σειράς του τηλεοπτικού σταθμού Mega ΄"Πάττυ, μία όμορφη ιστορία". Αν λοιπόν ζητούσα την γνώμη σας για το πώς σας φάνηκε η σειρά τι θα μου λέγατε; Ελάτε, δεν είναι δύσκολο... Θέλετε την δική μου γνώμη πρώτα; Καλά εντάξει. Είναι πολύ νωρίς για να έχω μία ολοκληρωμένη εικόνα, ωστόσο θα προσπαθήσω...
Λοιπόν, για αρχή η ιστορία της Πάττυ μου φάνηκε πολύ συμπαθητική. Η πρωταγωνίστρια, Πάττυ, είναι ένα γλυκό κορίτσι που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή, το ίδιο και η  "μητέρα" της αλλά και ο "γιατρός".
 Η ώρα προβολής θεωρώ πως είναι ένα από τα "μείον". Θα προτιμούσα να προβαλλόταν η σειρά στη μεσημεριανή ζώνη και πολύ καλύτερα τα Σαββατοκύριακα.Επίσης, αυτό το "please" που ακουγόταν τόσο συχνά στο σίριαλ, δεν ξέρω το "γιατί" αλλά το μίσησα.. Ναι, αλήθεια λέω....Μη μου πει ποτέ κανείς "please" γιατί...γιατί...δεν ξέρω τι θα γίνει.....!!! Αφού είναι μεταγλωτισμένο στα ελληνικά, ξέχασαν να μεταφράσουν την λέξη "please"; Εντάξει, πλάκα κάνω.....Απλώς ήταν κάτι που με ενόχλησε σε όλο το διπλό επεισόδιο.

Σχόλια