Χθες η πρεμιέρα των ριάλιτι.....

Κυριακή βράδυ, όρεξη για να βγω έξω δεν είχα."Τι να κάνω, τι να κάνω;" αναρωτήθηκα. Η απάντηση μου ήρθε  εύκολα.... Θα ψυχαγωγηθώ με την αγαπημένη μου τηλεόραση σκέφτηκα.... Πρεμιέρα βλέπεις, είχαν δύο ριάλιτι...Το "Big Brother" στο Alpha και το "Μaster Chef" στο Mega.  Δεν θα έχανα και τίποτα αν παρακολουθούσα λίγο...

Η ώρα 21:00 κάθομαι αναπαυτικά στο καναπέ μου μ ένα μπολ ποπ κορν... Ξεκινώ με Alpha.  Είχε διαφημίσεις και πάνω από αυτές ένα μικρό χρονόμετρο μετρούσε τον χρόνο. (Το χρονόμετρο το έβλεπα από το πρωί. Τι μετρούσε; Τις ώρες μέχρι να ξεκινήσει το Big Brother)  Σύμφωνα με το χρονόμετρο σε 3 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα θα ξεκινούσε το πολυσυζητημένο τηλεοπτικό γεγονός! 10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 μέτρησα και πριν πω "Ευτυχισμένο το νέο έτος" από την βιασύνη μου δείχνει τους τίτλους έναρξης...  ¨Ενα γενικό πλάνο στη αρχή και μετά να εμφανίζεται η Ρούλα Κορομηλά... Ωραίο πλάνο, αλλά να....Κάτι μου θύμιζε, κάτι μου θύμιζε.... Έχω καλή μνήμη..... Θυμάστε το περσινό "Greek Idol"; Την αρχή; Έτσι δεν εμφανίστηκε πάλι η Ρούλα Κορομηλά; Γενικό πλάνο στη αρχή και μετά η Ρούλα εμφανίστηκε στο βάθος; 
Η Ρούλα βγήκε ανανεωμένη, φανερά αδυνατισμένη και πολύ όμορφη. Η παρουσίαση ήταν πολύ καλή, φτάνει όμως μόνο αυτό; αναρωτήθηκα και περίμενα να δω τους παίκτες και το σπιτι. Πρώτα είδαμε το σπίτι.Τι τεράστιο σπίτι, τι πολυτέλεια...Πισίνα, κήπος, τεραστιοι χώροι...Και όλα αυτά σε περίοδο οικονομικής κρίσης!! Δεν είναι προκλητικό όλο αυτό; Άλλοι χανουν τις δουλειες τους και άλλοι μένουν σε υπερπολυτελέστατα σπίτια!
Και τώρα η σειρά των παικτών...."Τι είναι τούτοι;"φώναξα μπροστά στη οθόνη της τηλεόρασης, σαν να μπορούσε η τηλεόραση να μου απαντήσει...(Ε με τέτοια που βλέπω, δύσκολο να χάσω εντελώς το μυαλό μου; ) Τι σόι άτομα είναι αυτά; Ερωτήσεις τύπου "Τι θεωρείς το καλύτερο σημείο πάνω σου; " και απαντήσεις "τα οπ...." (καταλαβαίνετε την λέξη, δεν χρείαζεται να την επαναλάμβω.. Ατάκες τύπου: 'Εφερα μαζί μου το ....μου " και πολλά άλλα..... Τι επίπεδο!
Αλήθεια πόσο ενδιαφέρον μπορεί να έχει η παρακολούθηση της ζωής των 14 ατόμων; Πάντως εγώ δεν άντεξα για πολλή ώρα....Μετά από λίγη ώρα έκλεισα την τηλεόραση και είδα dvd.  Το "Πάρα 5" σε επανάληψη. Γιατί περισσότερο μου αρέσει να βλέπω μία καλή σειρά ακόμα και σε επανάληψη και να γελάω μέχρι δακρύων εξαιτίας του καλού χιούμορ παρά ένα ριαλιτι τύπου Big Brother.  (Συγγνώμη αν ακούγομαι σκληρή. Απλά την άποψη μου εκφέρω)

Τέλος, αν νομίζατε πως δεν είδα το άλλο ριάλιτι, το Master Chef κάνετε λάθος. Το είδα και μου άρεσε αρκετά μπορώ να πω. Εκεί επί το πλείστον δεν ασχολούμαστε με τη ζωή των παικτών αλλά με την δουλειά τους, την μαγειρική. Σκοπός του παιχνιδιού ειναι να γίνει καποιος Μaster Chef.  Οι κριτές ήταν λίγο σκληροί αλλά θαρρώ και υποκειμενικοί.  Και ο περισσότερος κοσμος προτιμησε την μαγνητοσκοπημένη οντισιον του Master Chef παρά το ζωντανό σόου του Big Brother. Απόδειξη τα νούμερα τηλεθέασης.

Σχόλια