Αλεξάνδρα Παλαιολόγου: "Οι παλιές αγάπες πάνε σπίτι τους."



Η Αλεξάνδρα Παλαιόλογου, που φέτος πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη σειρά του Mega: «Βασιλιάδες», μίλησε στο περιοδικό «EΓΩ Weekly» για τον σύζυγό της, τις παλιές αγάπες αλλά και τις φορές που ένιωσε να «πνίγεται» από τα ΜΜΕ.
Για το σύζυγό της, με τον οποίο υπήρξαν για χρόνια φίλοι, είπε: «Και με τον πρώτο σύζυγό μου το ίδιο είχε συμβεί. Έχω ένα θέμα με τους φίλους μου, με ανθρώπους που γνωρίζω και είμαστε φίλοι, αισθάνομαι ότι μπορεί να προχωρήσουμε και πιο πέρα και να υπάρξει ένας ερωτισμός, όχι πάντα βέβαια».

Για τις παλιές αγάπες, δήλωσε: «Οι παλιές αγάπες πάνε σπίτι τους. Βέβαια δεν αποκλείεται μετά από ένα χωρισμό οι άνθρωποι να διατηρούν φιλικές σχέσεις. Αυτό το εκτιμώ πολύ, το να περάσεις δηλαδή από το ερωτικό στο φιλικό, αν και είναι βέβαια πολύ δύσκολο», ενώ αναφέρθηκε και στο διάστημα που ένιωσε να «πνίγεται» από τα Μέσα. «Το ένιωσα με μια προσωπική μου σχέση. Αλλά, από την άλλη τώρα που το σκέφτομαι ήταν αναμενόμενο. Δεν μου άρεσε καθόλου ήταν πρωτόγνωρο για μένα αλλά δεν σκέφτηκα να κλειστώ και στο σπίτι μου. Υπήρξε ένα τίμημα και το πλήρωσα».

Για τα γηρατειά κι αν τα φοβάται: «Την αρρώστια φοβάμαι, αν υπάρχει υγεία δεν τα φοβάμαι. Ευτυχώς, κάνω μια δουλειά στην οποία δεν σταματούν οι ρόλοι λόγω ηλικίας. Το μόνο ανησυχητικό είναι η αρρώστια και η αναξιοπρέπεια που μπορεί να σου φέρει μια αρρώστια, αν δεν μπορείς να εξυπηρετηθείς», απάντησε χαρακτηριστικά η ηθοποιός.

Πηγή: protothema.gr

Σχόλια