Ένα συρτάρι παραμύθια



Επιμέλεια: Ελίνα Λαγουδάκη

Καθώς σκεφτόμουν τι δώρο θα κάνω σε κάποιους μικρούς μου «φίλους», είπα να ρίξω μια ματιά στο ίντερνετ.Παιχνίδια; Μπα... Ένα βιβλίο ίσως; Μα ναι αυτό είναι. Ας αρχίσει το ψάξιμο.
Το μάτι μου πέφτει τυχαία σε έναν τίτλο... Ένα συρτάρι παραμύθια... Αυτό είναι, σκέφτηκα. Αυτό θέλει κάθε παιδί, αλλά και κάθε μεγάλος που νιώθει παιδί. Θέλησα να μάθω λεπτομέρειες. Ενθουσιάστηκα και ταξίδεψα. Δράκοι, μίμος, πρίγκιπας, τουλίπα. κύκλος ένα ονειρικό θελκτικό γαϊτανάκι που ακολουθεί την αέναη, τη δαιδαλώδη αναζήτηση της ψυχής στο σήμερα, στο χθες, στο αύριο. Όλα αυτά μυθολογικά, από καρδιάς, από τον εσωτερικό κόσμο του συγγραφέα που ζητάει να τα μοιραστεί μαζί σας, με ενήλικες που νιώθουν παιδιά. Ας ανοίξει το μαγικό συρτάρι του συγγραφέα..
Αυτό το κείμενο στο πίσω μέρος του βιβλίου με τράβηξε. Αυτή η περιγραφή με εγκλώβισε μέσα σε ένα παιχνίδι αγωνίας. Νομίζω πως βρήκα το καλύτερο δώρο για τους μικρούς και όχι μόνο, φίλους μου.
Συγγραφέας του βιβλίου; Βάιος Ντάφος. Κάτι μου θύμιζε το όνομα. Ναι. Ήταν ένα νέο παιδί με ταλέντο που έγραφε παραμύθια σε μια εφημερίδα στο Ρέθυμνο. Ο Βάιος είναι 23 ετών από Καρδίτσα και σπουδάζει στο Ρέθυμνο. Τώρα ήμουν σίγουρη πως επέλεξα σωστά... Ήμουν σίγουρη, πως το δημιούργημα ενός νέου παιδιού με τόσο ταλέντο και αγάπη, θα ήταν το καλύτερο δώρο για όλους...
Καλή επιτυχία και καλή συνέχεια στον όμορφο κόσμο της γραφής και του παραμυθιού...
Που θα βρω το βιβλίο; Το βιβλίο περιλαμβάνει 7 παραμύθια που γράφτηκαν το διάστημα 2010-2012. Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις "Bookstars - Free Publishing" και θα το βρείτε σε επιλεγμένα καταστήματα  και στην σελίδα: httpp://www.bookstars.gr


Σχόλια